AMD Athlon slot A

Autor: Hubert Florczykiewicz (florczyf_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Dec 2000 - 17:00:58 MET

Czesc wszystkim
mam prosbe do osob, ktore byly lub sa w posiadaniu Athlona (na slot A)
o komentarze co do sensownosci takiego zakupu. W szczegolnosci chodzi mi o
to jaka jest wydajnosc tego procka w porownaniu do odpowiednikow Duron.
Jesli jeszcze ktos ma plyte MS-6195 (K7 PRO) to rowniez prosilbym o opinie
na jej temat. Znalazlem specyfikacje w internecie, natomiast bardziej chodzi
mi o jej praktycznosc.

Pozdrawiam

--
Flo