Re: AMD vs Intel, bylo Athlon 800 czy p3 800

Autor: Vetch (free24_at_netsys.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 09:44:12 MET

"trashcan man" <trash_at_military.milnet.pl> wrote in message

> w takim razie zle trafiles - jesli chcesz czegos stabilnego polecam
> sprzet sun'a albo sgi ;-)

ale mnie wkurza takie gadanie - to jest niesprawiedliwe !.
Pracuję jako programista w małej firmie. Zarówno w pracy używamy na trzech
kompach Windows2000 PRO i SERVER na płytach asus/aopen i celerony. Od
pierwszej wersji testowej Windows2000 PRO (luty tego roku) NIE ZDARZYŁO SIĘ
ANI RAZU aby jakiś komp zwiesił się czy zaświrował. Po prostu przychodzę do
pracy rano, włączam kompa, odpalam Delphi 5, SQL manager, 10x internet
explorer, outlook, kupę programów w tray'u, far'a , MSDN i WSZYSTKO DZIAŁA
JAK ZŁOTO do wieczora. Wieczorem po prostu wybieram 'zamknij' i komp się
pięknie zamyka....
W domu to samo - płyta Asus CUV4X + Celeron II i Windows2000 PRO + odpalone
kupa narzędzi.
Wszystko chodzi pięknie. Jeśli wcześniej Win9x wieszał mi się w trybie
debugowania (głównie z powodu jakiegoś błędu w pisanym programie), to teraz
jedynie z mojej winy Win2K tylko wyrzuci mój program z pamięci, ale reszta
działa jakby nic się nie stało i chodzi stabilnie.

> to niezly fuksiarz jestes.

g..wno prawda. Jak masz dobry MARKOWY sprzęt i dobry system (NT) to nie ma
prawa nic świrować.
Opinia o tym że windows i bill jest do bani, jest tworzona przez ludzi
którzy nie potrafią zadbać o własny sprzęt. Kupują płyty lucky star, karty
grafiki yamachotchi i dyski yakamuto, albo nie mają zielonego pojęcia i dają
sobie wcisnąć shit w sklepie.
Wcześniej nie byłem zwolennikiem billa g. i windows 9x - nie miałem dobrego
sprzętu jak i systemu.
Wyskubałem kasy na płytę asusa, celeron II, kartę grafiki gigabyte, dysk ibm
i soundblaster 128 i sprzęt chodzi jak marzenie - ZERO zwiechy. Nawet nie
mam podłączonego reset'u.

A7V i
strony

> imho to nie sa problemy ze sprzetem jako takim, ale z faktem, iz pewne
> systemy sobie z owym sprzetem nie radza... pomijam juz pomylki typu
> kotrolery hpt montowane tu i owdzie tudziez, nota bene intelowskie,
> wynalazki typu i810. a win2k ma problemy z roznymi rzeczami, i wiazanie
> tego ze sprzetem w sytuacji, gdy problemu zdiagnozowac sie wlasciwie
> nie da jest troche bez sensu.

Czy ty wogóle używałeś NA CO DZIEŃ Windows200 ?
Nie wydaje mi się...
Aha i mam taki konfig: karta AGP chodzi na 4x, a te urządzenia na jednym
przerwaniu (9):
modem pentagram PCI,
karta grafiki
USB
karta Soundblaster
acpi

i wszystko chodzio stabilnie i bez problemów, a na swojej Rivie TNT2 mam w
1024x768x16 50fps w UT (oczywiście Win2K).
Dlatego dziwią mnie te wieczne problemy jakie mają grupowicze z dzieleniem
przerwań, czy trybem agp 4x.
Po prostu jak jest dobry sprzęt to wszystko MUSI chodzić dobrze.

--
Pozdrowienia
Vetch