Re: Karta dźwiękowa

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 10:07:32 MET

Cześć,

Kaja wrote:

> Czy jak sobie zainstaluję płytkę Sound Blaster ( jakaś nowa) a mam kartę
> muzyczna starą : Sound Blaster 16, to czy beda konflikty?...Na tej
> płytce są drivery i fajne dźwięki na wiele instrumentów oraz MP3 a moja
> karta jest bardzo "uboga"...

        Niestety, jest prawdopodobne, że nie będzie działać. Różne efekty do
działania mogą (raczej prawie na pewno) wymagać odpowiedniego wsparcia ze
strony hardware. Zobacz na tej płytce, czy nie ma na niej napisane, z
jakimi kartami te programy chodzą (może jakiś plik .txt). Driver raczej
nie będzie działał.
        Jeżeli nie znajdziesz informacji, że te dodatki działają z Twoją kartą,
to instalowanie ich to ryzyko - odkręcenie zmian może wymagać przywrócenia
starego rejestru i ponownej instalacji starych sterowników. Nie wiem, może
lepiej poszukaj czegoś na stronie producenta (www.creative.com to
oryginalny producent SoundBlasterów, a Twój SB to oryginał czy jakaś karta
zgodna z SB?)

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)