Re: Karta dźwiękowa

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Tue 12 Dec 2000 - 20:22:33 MET

Marcin Frankowski napisał(a):

> Niestety, jest prawdopodobne, że nie będzie działać. Różne efekty do
> działania mogą (raczej prawie na pewno) wymagać odpowiedniego wsparcia ze
> strony hardware. Zobacz na tej płytce, czy nie ma na niej napisane, z
> jakimi kartami te programy chodzą (może jakiś plik .txt). Driver raczej
> nie będzie działał.
> Jeżeli nie znajdziesz informacji, że te dodatki działają z Twoją kartą,
> to instalowanie ich to ryzyko - odkręcenie zmian może wymagać przywrócenia
> starego rejestru i ponownej instalacji starych sterowników. Nie wiem, może
> [...]

Moja karta ( Creative Sound Blaster 16 - do Win 98) to chyba oryginał ( kupiony
kiedyś z komputerem w Optimusie).
Wczoraj straciłam "troszeczkę" czasu...ściągnęłam jakies upgrade do tej (?) karty
ale jednak potem nie chciało się zainstalować ani otworzyć i jak się okazało, to
ściągnęło się tylko 1%...Skasowałam więc to...Przypuszczam, że to było to samo co
ja mam w Win98 :-(

Pozdrawiam serdecznie

Kaja