Re: Geforce2GTS vs Geforce2MX .... długie

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 10:08:32 MET

Użytkownik <demoman_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Dostaje wiele listów od osób pytających się mnie czy warto kupić
geforce2MX czy
> może lepiej kupić Geforce2GTS.
>
> Także zainteresowało mnie dążenie posiadaczy procesorów Duron do uzyskania
> przynajmniej 900Mhz . Postanowiłem sprawdzić jaki zysk da mi
przetaktowanie
> procesora Duron 600Mhz na 750Mhz i 900Mhz.
>
> W teście tym spróbuję rozwiązać te dylematy:
[ciap]

Wszystko to ladnie i wogule ...ale GTS to jest po to zeby grac w 1200x1000 i
wiecej a nie w 800x600 i 1000x700 , placi sie za wyzsze resy. Jesli juz
testowac to w 1200x i zobaczyc nagla padaczke MXa (tak jak kiedys Vanta w
1000x700)