Re: Karta dźwiękowa

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Mon 11 Dec 2000 - 11:54:08 MET

Marcin Frankowski napisał(a):

> Cześć,

> Niestety, jest prawdopodobne, że nie będzie działać. Różne efekty do
> działania mogą (raczej prawie na pewno) wymagać odpowiedniego wsparcia ze
> strony hardware. Zobacz na tej płytce, czy nie ma na niej napisane, z
> jakimi kartami te programy chodzą (może jakiś plik .txt). Driver raczej
> nie będzie działał.
> Jeżeli nie znajdziesz informacji, że te dodatki działają z Twoją kartą,
> to instalowanie ich to ryzyko - odkręcenie zmian może wymagać przywrócenia
> starego rejestru i ponownej instalacji starych sterowników. Nie wiem, może
> [...]

Moja karta graficzna ( Creative Sound Blaster 16) w komputerze jest oryginalna-
kupiona kiedyś z tym komputerem ale nie mam do niej żadnej płytki z driverami (
tylko to co jest w Win98), dźwiękami itp.
Dzięki za podpowiedź...poczytam na ten temat i zajrzę jednak na stronę producenta.

Pozdrawiam serdecznie

Kaja