Re: DURON

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 09:33:38 MET

On Mon, 04 Dec 2000 23:56:59 +0100, long_at_biszkopt.poland.com wrote:

>mam Durona 650 - nie podkrecalem go - wiatraczek dziala raczej sprawnie, mam
>duzy radiator, ktory jest raczej dobrze zamontowany - sprawdzalem...
OK, wiatraczek wiatraczkowi nie jest rowny - na pierwszym duronie 600
z normalnym coolerem mialem temp. 85C! Gdy przesiadlem sie na GOrba,
spadla do 42C. Tak wiec moze zmiana coolera bylaby wskazana...

>Tylko jedno mnie dziwi - na procesor mam naklejone takie 4 gabeczki male, zeby
>procesor nie stykal sie z radiatorem... a to chyba bez sensu - bo nie sadze,
Sa chyba na kazdym Duronie, i bynajmniej nie przeszkadzaja - procek to
to male w srodku i do tego powinien przylegac cooler

>A jak jest z silikonowa pasta przewodzaca cieplo? - jak ja sie naklada?
>tak po prostu sie na procesor ja wylewa? - Traci sie wtedy gwaracja pewnie,
Eee, wyciska sie z tubki - i nie za duzo; najlepiej posmarowac
radiator w miejscu styku z prockiem. Gwarancji sie nie traci, chyba ze
sprzedawca jest niezlym "kretaczem", a klient buc (bez obrazy) ;))

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl