Re: DURON

Autor: long_at_biszkopt.poland.com
Data: Tue 05 Dec 2000 - 12:03:11 MET

"Jarek G." wrote:

> OK, wiatraczek wiatraczkowi nie jest rowny - na pierwszym duronie 600
> z normalnym coolerem mialem temp. 85C! Gdy przesiadlem sie na GOrba,
> spadla do 42C. Tak wiec moze zmiana coolera bylaby wskazana...

Hmmm, czytalem wlasnie, ze na podstawowym wiatraczku - jezeli radiator jest
poprawnie zaistalowany, to temperatura nie powinna byc taka wysoka, a oscylowac w
granicach 40 C.

> Sa chyba na kazdym Duronie, i bynajmniej nie przeszkadzaja - procek to
> to male w srodku i do tego powinien przylegac cooler

A jak nie przylega? - to moge podciac troche te gabeczki?, ale posmarowac ten
"kwadracik krzemowy" pasta, zeby przlegal do radiatora?

> Pozdrawiam
> Jarek

Rowniez.