Re: jaki proc K6-2 pod DivX

Autor: leinad (leinad_at_master.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 09:43:43 MET

a co ci tak "piknie gra"? SBLive gra ?
ten zestaw filtrow z wyjsciem cyfrowym konwertowanym z analogowego zrodla
(!!!) ?
sorry, ale przypadkie czytalek kolesia grupe... a jestem maniakiem dzwieku
i dziwi mnie zdumiewajaca popularnosc zenujacego SBLive.

pozdrawiam
Daniel

Użytkownik "Tomasz Sienkiewicz" <siena_at_Anna.mat.uni.torun.pl> napisał w
wiadomości news:8vt97a$p3m$2_at_flis.man.torun.pl...

----
http://www.mat.uni.torun.pl/~siena