Re: Abit BE6-II ver 1 a Celeron 700

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 05 Dec 2000 - 09:43:23 MET

On Tue, 5 Dec 2000 01:02:25 +0100, "Bogusław Burak"
<bburak_at_zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:
(...)
>Ponadto, w programiku dołączonym do tej płytki a monitorującym parametry
>płyty temperatury te są w przybliżeniu równe, aczkolwiek temperatura CPU
>zmienia się od 29 do 61. Zmiany te są bardzo szybkie np. w jednej chwili
>jest 34 a za chwile 45 potem znowu 29 itp.
(...)
Widzialem cos podobnego w Asusie P3B-F; efektem czego byla niestabilna
praca HDD glownie (pojawial sie i znikal, w innym kompie dzialal OK).
Hardware monitor w BIOSie pokazywal, ze wariowaly napiecia 5V i 12V,
obroty coolera i temperatura CPU...
Plyta na gwarancji - wymienilem i juz
Nie jestem elektronikiem, ale to chyba byl jakis stabilizator
napiecia.

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl