Re: DURON

Autor: long_at_biszkopt.poland.com
Data: Mon 04 Dec 2000 - 23:56:59 MET

YAQB wrote:

> 2001 już jest lepsza, ale i tak daje 100% zbieżnych rezultatów, poza tym
> jeśli ktoś "boi się" o sprzęt to może sobie zaisntalować jakiś program
> rezydentny umieszczający się w pasku zadań. Osobiście używam
> MainboardMonitora. pozkauje temp proca, plyty, predkosc wiatraa i co tam
> dusza zapragnie

Ok, a jak mi w BIOSie i VIA Hardware Monitor pokazuje, ze mam ok 55-58 C? - To
chyba sporo - zwazywszy na fakt, ze
mam Durona 650 - nie podkrecalem go - wiatraczek dziala raczej sprawnie, mam
duzy radiator, ktory jest raczej dobrze zamontowany - sprawdzalem...
Tylko jedno mnie dziwi - na procesor mam naklejone takie 4 gabeczki male, zeby
procesor nie stykal sie z radiatorem... a to chyba bez sensu - bo nie sadze,
zeby one przewodzily tak doskonale cieplo...tak ma byc czy jak?
A jak jest z silikonowa pasta przewodzaca cieplo? - jak ja sie naklada?
tak po prostu sie na procesor ja wylewa? - Traci sie wtedy gwaracja pewnie,
czy sie myle?
Pozdrowionka Long.