Re: Wirus z komputera na telefon komórkowy

Autor: Jacek D. (koperacja_at_priv4.onet.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 21:12:03 MET

> btw. wytoczyles juz proces temu wirusologowi ? ;->
Wirusolog to ten co bada wirusy a nie je rozsiewa ;)

> z kafei ? polemizowalbym.
ostatnio tak zlapali tego co zmienil strone www instytucji

> ciekaw jestem, czy idea ma prawo podac takie informacje.
a niech sama poszuka
aby sie uwolnic od zarzutu wspoludzialu w rozpowszechnianiu wirusow.

Jak widzisz to Idea sama jest zobowiazana to wykazania ze to nie ona
rozpowszechnia przez swoj wadliwy system komputerowy te wirusy.

A zeby to wykazac to musi znalezc sprawce, czyli to nie twoj klopot ,
ale idei.
J.