Re: Wirus z komputera na telefon komórkowy

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 02:36:54 MET

On Wed, 29 Nov 2000 21:12:03 +0100, Jacek D. wrote:
> Wirusolog to ten co bada wirusy a nie je rozsiewa ;)

imho wirusolog to ten, ktory sie na wirusach zna. czyli
jeden i drugi.

> ostatnio tak zlapali tego co zmienil strone www instytucji

jakiej instytucji ? poza tym z doswiadczenia wiem, ze w kafejach
jest bajzel.

> a niech sama poszuka

jak ? w logach idei i tpnetu ?

> aby sie uwolnic od zarzutu wspoludzialu w rozpowszechnianiu wirusow.

rzeczywiscie, niesamowicie powazny zarzut, zwlaszcza w przypadku
iloveyou w wersji na celfona ;-)

> Jak widzisz to Idea sama jest zobowiazana to wykazania ze to nie ona
> rozpowszechnia przez swoj wadliwy system komputerowy te wirusy.

wadliwy ? tak samo wadliwy jak onet ? jedynym zadaniem serwera
jest przekazywanie danych, nie ich weryfikacja pod katem potencjalnej
szkodliwosci dla kogostam.

> A zeby to wykazac to musi znalezc sprawce, czyli to nie twoj klopot ,
> ale idei.

myslisz, ze chcialoby im sie szukac ? to nie ich sprawa, nawet
gdyby faktycznie ktos za ich posrednictwem rozpowszechnialby
wirusy, nie jest to ich sprawa. rownie dobrze mogliby sie o to
martwic wlasciciele wszystkich routerow po drodze.