Re: Wirus z komputera na telefon komórkowy

Autor: Kaja (fatum_at_friend.pl)
Data: Thu 30 Nov 2000 - 04:09:04 MET

"Jacek D." napisał(a):

Jacek!...Dajesz mi takie porady a sam się tutaj niedawno pytałeś co robić,
jak namierzyć spamera, który Ci wysyła śmieci na skrzynkę.
U mnie już za póżno, bo od razu usunęłam tą głupią wiadomość o wirusie z
telefonu i nawet nie pamiętam adresu e-mailowego tego typa ( nie zapisałam
sobie).
W Idei to mi powiedzieli, że mogą tylko podać na jaką kwotę będzie mój
rachunek telefoniczny...Tak mi się coś zdaje, że ten głupi kawał zrobił
jakiś pracownik Idei z ich strony internetowej.

> a niech sama poszuka
> aby sie uwolnic od zarzutu wspoludzialu w rozpowszechnianiu wirusow.
>
> Jak widzisz to Idea sama jest zobowiazana to wykazania ze to nie ona
> rozpowszechnia przez swoj wadliwy system komputerowy te wirusy.

To chyba robi jakiś cymbał- pracownik Idei ale Idea się nie przyzna do
tego.

Pozdrawiam

--
Kaja
Ps. Z mojej strony już EOT na ten temat. Na drugi raz ( a mam nadzieję, że