Re: monitor MAG - krzywy obraz

Autor: Rafal... (rafal_at_vrihedd.prv.pl)
Data: Wed 29 Nov 2000 - 21:24:34 MET

Użytkownik "marcin mazurek" <marcin.mazurek_at_skrzynka.pl> napisał w
wiadomości news:3a250da4$1_at_news.vogel.pl...
> od cholery znieksztalcen, ale nie takie. Oczywisice sa to sprawy
minimalne,
> ale w monitorze za ponad 1,5 klocka wolalbym miec obraz idealny. Dostalem
> drugiego takiego MAGa i to samo - na dole luk.
>
> Moze ktos ma to cudo i moze potwierdzic, ze "wszystkie tak maja". A jesli
dol musi byc prosty, na dole nie ma zludzenia, boki owszem sa krzywe, ale po
godzinie regulowania da sie to wyprowadzic (tak maja wszystkie plaskie)

> nie to doradzcie jakas inna 17'' za rozsadna kase. Ma sluzyc wylacznie do
> pracy biurowej, ale przez kilkanascie godzin dziennie, wiec musi byc
> ergonomiczny.
MAGi maja cienkie "flaki" tzn elektronike, najlepsze pod tym wzgledem sa
CTXy (interesuje cie model PR711), sony tez nie ma najlepszej elektroniki...
jesli chcesz kupic monitor tego typu to tylko CTX, choc tez trzeba zobaczyc
na wszelki wypadek ze dwa egzemplarze (ja wziolem w ciemno i jest OK :))
po szczegoly: www.ab.pl

Rafal