Re: Drukarka HP640C i wciąganie papieru

Autor: Dariusz Pakowski (antim_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 00:09:07 MET

Użytkownik "Adasiek Zwierzaczek" <podolany_at_bezspamu.polbox.com> napisał w
wiadomości news:8v4abn$5hc$1_at_news.tpi.pl...

> Użytkownik "Dariusz Pakowski" <antim_at_kki.net.pl>
> napisał w wiadomości
> działającym komputerze
> To samo dzieje się
>
> problem lezy IMO po stronie komputera; ale jesli
> kiedys drukarka pracowala na nim poprawnie to
> sproboj moze wyciac stery od win95 lub inne
> starsze i na nich poprobowac; przy okazji sprawdz
> czy bez zainstalowanych sterow drukarka tez wywala
> papier;

> działającym komputerze
> To samo dzieje się

Problem częściowo rozwiazany.
Drukarka była inicjowana przez oprogramowanie skanera.
Ponieważ dostarczono mi tylko komputer i drukarkę wywaliłem
oprogramowanie skanera. O dalszych losach problemu poinformuję,
gdy dostanę całość sprzętu.

Dziękuję za zainteresowanie.
Pozdrawiam