Re: Jakie CD-R dobre... te tansze :-))

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 23:46:50 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Marcyn, twierdzi
ze.......
: Hi,
:
: "Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote
: > A moze taki buffer underrun? ;)
:
: hehe to jest niemozliwe - w 2 sec nawet nie zdarzyl sie bufor zapelnic ;)
: no przesadzam - zapelni sie w ... 1.667sek (dla bufora 2MB i predkosci 8x)
: ale podczas 2 sec na pewno sie nie oprozni - na to trzeba minimum okolo
: 3,5sek
:
: a jest to raczej niemozliwe aby zaraz po zapelnieniu bufora - oproznil go i
: wywalil Buffer Underrun - biorac pod uwage dobra plytke
:
: W takiej sytuacji to na 100% wina plytki ;)

Albo plextoerowi cos wtedy obilo i postanowil nie uzywac bufora
:))))))

: > Moze i :) Trudno na odleglosc to stwierdzic, jednak na pewno mniej
: > jest zlych Verbatimow od BTC
:
: hoho BTC hoho ;)) - to tak jak Philips w nagrywarkach ;))
:
: dzisiaj widzialem tony BTC w cenie 1,99 za sztuke ;>> - az dziw bierze, ze
: nie schodza ;))

Heh... bo asusy (jedna z lepszych kkorekcji) ledwo co czytaja z 4x,
nowo wypalone plytki tejze firmy :>

: > : ja osobiscie cenie Verbatimy podobnie jak TDK
: >
: > To witaj w klubie. Tylko, ze Verbatim kosztuje 3 zeta, a TDK 5 :)
:
: no u mnie TDK sa po 2,99
: a Verbatimy po 2,5 lub 3 (zalezy od sklepu)
:
: ale bardzo lubie:
: Fujitsu, Platinum, Esperanza

Ja najbardzije TDK i Verbatim... na inne probowa czasu jeszcze nei
mialem (tzw. kasy nie mialem ;) ). Wiem jedynie, ze BTC, Nashua, Xerox
to kompletne dno :)

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|