Re: Drukarka HP640C i wciąganie papieru

Autor: ARCOM (arcom_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Nov 2000 - 12:58:27 MET

Spotkalem sie z tym problem juz wiele razy w drukarce HP-610C, problem tkwi
w kartridżach.
Po wymianie tuszu problem sam sie rozwiazal. Oficjalna odpowiedz w serwisie
autoryzowanym HP
brzmiala tak samo.

Pozdrawiam
Arek
arcom_at_arcom.pl

Użytkownik Dariusz Pakowski <antim_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8v4dsn$cm0$1_at_news.tpi.pl...

--
Szybko, szybciej, RUBIKON! Naprawdę szybki Internet: http://rubikon.pl