Re: Drukarka HP640C i wciąganie papieru

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_bezspamu.polbox.com)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 23:04:51 MET

Użytkownik "Dariusz Pakowski" <antim_at_kki.net.pl>
napisał w wiadomości
| Witam !!!
| Mam, a właściwie kolega, następujący problem:
| Po włączeniu zasilania drukarki HP640C przy
działającym komputerze
| pobiera ona papier wciągając do połowy kartkę.
To samo dzieje się

problem lezy IMO po stronie komputera; ale jesli
kiedys drukarka pracowala na nim poprawnie to
sproboj moze wyciac stery od win95 lub inne
starsze i na nich poprobowac; przy okazji sprawdz
czy bez zainstalowanych sterow drukarka tez wywala
papier;

pozdrawiam adas;
!naglowek zawiera zbedne slowo w mailu