Re: IBM 30GB Ultra ATA 100

Autor: T. (tomekus_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 13:01:15 MET

Witam,

Użytkownik "Paweł Spychała" <spychala_at_man.poznan.pl> napisał w wiadomości
> Ponieważ stoję przed zakupem dysku muszę się poradzić w takiej sprawie:
> Chciałem kupić dobry dysk 30GB min U66 i 7200obr. Niby IBM jest pod
> względem osiągów dobrym rozwiązaniem, ale słyszałem już z paru źródeł,
> że bywają z tymi dyskami kłopoty. Do tego trochę przestraszyła mnie
> inf., że niektóre są montowane w Rumiuni. Czy więc jest sens kupować
> IBM, czy może Barracuda bedzie lepszym rozwiązaniem?

Mam IBM DTLA 30 GB od jakiegos poltora tygodnia, chodzi jak ta lala,
Assebled in Phillipines, jedyne co mnie martwi to odglosy - jakby taki
ssssiiiissisisis
cichutkie . nie wiem czy to naturalne czy nie. zamknalem obudowe w kompie,
postawilem na podloge i teraz juznic nie slysze :-))
Poki co nie ma z nim zadnych problemow a pracuje po 12-15 godzin na dobe,
ciagle cos przegrywam , sciagam z sieci itp , udostepniam na LANie.

Na razie zgralem wszystkie najwazniejsze rzeczy na inny dysk, zobaczymy czy
IBM nie padnie .
Mam nadzieje ze nie :-))

Pozdrawiam,
T.