Re: WIRUS!!!

Autor: Maciej Winowski (maciej_at_szczecin.home.pl)
Data: Wed 15 Nov 2000 - 23:28:30 MET

"Marcin Frankowski" <ab_at_anti.spam.com> wrote in message

> Perforację obudowy blaszaka, fetor z szuflady CDROMu i wybuch monitora z
> towarzyszeniem miniaturowych gwiazdek i znaków dolara.
>
> Przecież wirusy to problem systemu operacyjnego, a nie sprzętu! NTG! A w
> ogóle jak ktoś dostaje exeka mailem i go jak głupi otwiera, to jak
> najbardziej zasługuje na utratę wszystkich danych.

Przeciez on nie twierdzil, ze wirusy robia cos ze sprzetem. Z reszta tak
bardzo jestes pewien, ze nie? Bo ja wiem co innego sa wirusy, ktore sa w
stanie zepsuc monitor (bardzo szybka zmiana czestotliwosci odswiezania,
dawno temu bylem ofiara takiego wirusa), niektore potrafia spalic plyte
glowna, a przez to inne podzespoly komputera (vide wirus czarnobyl).

Maciej Winowski