Re: JAKA PLYTA I JAKI PROCESOR KUPIC ___POMOCY>>>>>

Autor: Tomasz Stafinski (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 12:55:12 MET

Rafal... <rafal_at_vrihedd.prv.pl> wklepał:
> Użytkownik "DJMAX" <djmax_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości
> ZADEN duron!!!!,
> tylko CELERON 633 + Abit BX133, kupilem wczoraj i chula jak szalony, idzie
> na 950MHz bez kombinowania (bo zmieniam tylko magistrale na 100MHz a
> napiecia nawet nie cza ruszac) i bije na glowe durona 700...
> ....i zadnego jakiegostam lutowania mostkow jak w duronach

Tak, tak, a świstak siedzi.....

Jeśli rozwiązanie ma być tanie, to Duron 600 za niewiele ponad 300PLN,
i kręcić na 900-1000, a jeśli wydajne (np. CAD), to Athlon. Ja złożyłem
właśnie znajomemu zestawik na Athlonie 1000+Abit KT7-RAID i przyznam,
że jeszcze takiej rakiety nie widziałem. Co prawda jeszcze niewiele
przetestowałem, zwalczyłem jeden problem (w starym Live!Ware sie wywalał
sbeinit.com), w przyszłym tygodniu będe robił jakieś poważniejsze testy.

W porównaniu z A1000 czy nawet D600_at_900 (to mam w domu) mój firmowy
PIII 550 wypada bladziuuuutko.

Aha, pochwal się, ile dałeś za tego Celerona...

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
       Linux User #47986