IBM 30GB Ultra ATA 100

Autor: Paweł Spychała (spychala_at_man.poznan.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 11:58:03 MET

Witajcie,

Ponieważ stoję przed zakupem dysku muszę się poradzić w takiej sprawie:
Chciałem kupić dobry dysk 30GB min U66 i 7200obr. Niby IBM jest pod
względem osiągów dobrym rozwiązaniem, ale słyszałem już z paru źródeł,
że bywają z tymi dyskami kłopoty. Do tego trochę przestraszyła mnie
inf., że niektóre są montowane w Rumiuni. Czy więc jest sens kupować
IBM, czy może Barracuda bedzie lepszym rozwiązaniem?

A ha! Dysk ma pracować z BXMasterem.

Liczę na reakcję i pomoc w wyborze

Paweł