Re: IBM 30GB Ultra ATA 100

Autor: Kaczmar (m.kaczmarczyk_at_mappg.pl)
Data: Fri 17 Nov 2000 - 16:24:19 MET

Ja od paru ladnych lat uzywam tylko IBM'ow i nie narzekam.
Kiedys uzywalem Seagate'ow ale jak przesiadlem sie na IBMy
to juz tak zostalem bo osiagi sa w porzadku i do tej pory zaden
mi nie padl.

Jedyny problem jaki mam to nie potrafie sprawic by PII350 z plyta Abita
zobaczyl dysk IBM'a 46GB. Jak ustawie ten dysk na 32 GB (opcja clip 32GB)
to go widzi i wszystko jest OK (no ale to tak na marginesie).
Zdecydowanie polecam IBMa.
Kaczmar