Re: Zasilacz komputera

Autor: darek_at_vpn.pl
Data: Fri 10 Nov 2000 - 12:03:50 MET

"J.F." wrote:
> Taka wielka kolumbryne chcesz miec zeby 15W pociagnac ?
> Nie ma takich gotowych ?
Sprobuj znalezc w Warszawie zasilacz 24V 20W po rozsadnej cenie,
najmniej
trzeba zaplacic 60pln za niestabilizowany, stabilizowany kosztuje 2,5
raza
wiecej a pod reka mam stary zasilacz od komputera.
> - zasilacz bedzie mial wtedy +12V na obudowie - trzeba uwazac jak
> sie przewodami bedzie ruszalo zeby go nie dotknac. Najlepiej
> w izolacyjna skrzynke wsadzic.
Czemu na obudowie bedzie +12V. Jakos jeszcze sie z czyms takim nie
spotkalem
ale przyznaje ze od dluzszego czasu wziolem rozbat z grzebaniem w
urzadzeniach
elektronicznych.
> - kabel zerujacy bedzie na +12V. Jak podlaczysz te 24V do urzadzenia,
> a urzadzenie do komputera, to nagle poplynie spory prad przez
> masy urzadzen i bolce zerujace ..
Budowniczy a raczej projektant mojego budynku nie wzial pod uwage czegos
takiego jak bolce uziemiajace i cala istalacja w domu jest jedynie
zerowana.
Faktem jest ze zasilacz jest mi potrzebny do joystick'a :-)) wiec
niewatpliwie
bedzie polaczenie galwaniczne pomiedzy urzadzeniem zaslilanym z 24V a
komputerem.
Co wiecej oba urzadzenia beda zasilane z tej samej listwy zasilajacej.
Czy moga
nastapic jakies problemy?

Darek