Re: połączenie 2 kompów 2 modemami

Autor: AK (adik_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 12:09:07 MET

Marcin Lipski napisał(a) w wiadomości:
<8udt3p$o50$1_at_sunflower.man.poznan.pl>...
>Mam 2 kompy i 2 modemy: Zoltrix Spirit i Zoom. Czy za pomocą kabla
>telefonicznego (z mikrowtyczkami) można je połączyć ze sobą i grać np. w
>Diablo poprzez "Direct Connection" lub "Modem" Connection? Jak to zrobić,
>czy trzeba jakiegoś specjalnego programu?
>A może zupełnie inne rozwiązanie jest lepsze?

Nie napisales jak daleko od siebie sa te komputery.
Jesli kilka metrow to wystarczy kabel szeregowy.
Jak kilkanascie to najlepiej pociagniac siec.
Przy kilkuset metrach polaczenie modemowe bedzie chyba najlepsze.
Ale szczegolow nie znam.

Aha w diablo mozna grac tylko po TCP/IP czyli potrzebny bylby jakis program
do emulacji sieci.

Adik