Re: Zasilacz komputera

Autor: Lukasz Goralczyk (liku_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 15:21:45 MET

In pl.comp.pecet darek_at_vpn.pl wrote:
> Sprobuj znalezc w Warszawie zasilacz 24V 20W po rozsadnej cenie,
> najmniej
> trzeba zaplacic 60pln za niestabilizowany, stabilizowany kosztuje 2,5
> raza
> wiecej a pod reka mam stary zasilacz od komputera.

Chodzi Ci o gotowy wzmacniacz? Tak naprawde takie cos (stabilizowane) mozna
zbudowac, gdzies za 50 zlotych. Moze masz jakiegos znajomego elektronika
ktory by to zrobil. Bo rzeczywiscie zaprzegac taki zasilacz to joysticka :).
Ja czuje lekki wstret do pradu z tego typu zasilaczy, zawiera sporo wyzszych
harmonicznych, co moze powodowac (baaaardzo zadko) niewytlumaczalne bledy,
nie polecam stosowac do wzmacniaczy mocy.

--
Lukasz Goralczyk
http://student.uci.agh.edu.pl/~liku