Re: Zasilacz komputera

Autor: J.F. (jfox_at_priv6.onet.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 16:00:58 MET

On Fri, 10 Nov 2000 12:03:50 +0100, darek_at_vpn.pl <darek_at_vpn.pl> wrote:
>Czemu na obudowie bedzie +12V. Jakos jeszcze sie z czyms takim nie
>spotkalem

Obudowa jest polaczona z masa zasilacza i bolcem zerujacym.
A skoro do masy ukladu chcesz podlaczyc -12, to automatycznie
masa zasilacza zrobi sie +12 ..

>Budowniczy a raczej projektant mojego budynku nie wzial pod uwage czegos
>takiego jak bolce uziemiajace i cala istalacja w domu jest jedynie
>zerowana.

Ale bolce sa wiec prad poplynie ..

>Faktem jest ze zasilacz jest mi potrzebny do joystick'a :-))

Joy ? Coz to za cudo ze wymaga 24V ?

>bedzie polaczenie galwaniczne pomiedzy urzadzeniem zaslilanym z 24V a
>komputerem.
>Co wiecej oba urzadzenia beda zasilane z tej samej listwy zasilajacej.
>Czy moga nastapic jakies problemy?

Powiedzialbym ze gwarantowane. No chyba ze wytniesz ten jeden przeszkadzajacy
kabelek ..

J.