Re: Stara gierka... cos nie tak

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 16:28:38 MET

Użytkownik "Johnny" <polkiu_at_poczta.fm> napisał:

> 640x480, i jest taki problem ze jak chce wlaczyc na te
rozdzielczosc -
> wylacza mi sie monitor i wszystko wisi [...]

Być może ktoś to wyjaśni naukowo - ja tylko dam radę praktyczną. Ustaw
dla tej rozdzielczości częstotliwość odświeżania 70 Hz przy 8 bitach (i
na wszelki wypadek przy 16 też - nie znam tej gry) i przełącz windę na
chwilę w ten tryb - niech monitor zapamięta te parametry. Potem uruchom
grę. Jeśli będzie źle - zejdź do 60 Hz, jeśli dobrze - spróbuj
podwyższyć na 75. Oczywiście dobrze by było przedtem uruchomić
wspomniany UVconfig (część pakietu SciTech Display Doctor f-my SciTech
Software), niech zainstaluje i skonfiguruje UniVBE. Mam tylko nadzieję,
że nie masz karty Ati Mach 64.

Powodzenia

JoteR