Re: Stara gierka... cos nie tak

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 09:22:58 MET

co za bzdura !! program DOS'owy olewa ustawienia windy !!!!!
najlepiej odpalać grę na czystym DOS'ie ( bez windy )
przy starcie F8 i tylko wiersz poleceń
ale ponieważ piszesz zę dos4gw się wykłada więc pewnie coś pamięci mu mało
więc trza w config.sys wpisać :
Device=C:\windows\himem.sys
Device=C:\windows\emm386.exe noems
Dos=High,UMB

+ zrobić jakiegoś bat'a na dzwięk pod DOS chyba ze już jest w dosstart.bat

Użytkownik JoteR <J.Rylski_at_pf.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8u97a4$5d6$1_at_news.ipartners.pl...