Re: Stara gierka... cos nie tak

Autor: Radnor Harkonnen (radnor_at_go2.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 23:56:12 MET

On Tue, 7 Nov 2000 16:28:38 +0100, in pl.rec.gry.komputerowe.klasyka
"JoteR" <J.Rylski_at_pf.com.pl> wrote:

>Być może ktoś to wyjaśni naukowo - ja tylko dam radę praktyczną. Ustaw
>dla tej rozdzielczości częstotliwość odświeżania 70 Hz przy 8 bitach (i
>na wszelki wypadek przy 16 też - nie znam tej gry) i przełącz windę na
>chwilę w ten tryb - niech monitor zapamięta te parametry. Potem uruchom
>grę. Jeśli będzie źle - zejdź do 60 Hz, jeśli dobrze - spróbuj
>podwyższyć na 75. Oczywiście dobrze by było przedtem uruchomić
>wspomniany UVconfig (część pakietu SciTech Display Doctor f-my SciTech
>Software), niech zainstaluje i skonfiguruje UniVBE. Mam tylko nadzieję,
> [...]
jest tylko jedno "ale": ustawienia odzwierzania w Windzie w 99%
przypadkow nie dzialaja w programach DOSowych odpalanych pod Win.
pozostaje raczej tylko UVConfig lub tez programik Unirefresh, ale
radzilbym grac z nimi pod DOSem, Windows (zwlaszcza 98) lubi
poprzestawiac karte po swojemu, czyli na 60Hz.

--
pl.rec.gry.komputerowe.klasyka                      ICQ UIN #45007845