Stara gierka... cos nie tak

Autor: Johnny (polkiu_at_poczta.fm)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 17:05:16 MET

Yo!
Po dlugich poszukiwaniach sciagnalem sobie wreszcie terminatora:skynet.
Wszystko jest ok - tyle tlyko ze -w tej grze zaimplementowano grafe w
640x480, i jest taki problem ze jak chce wlaczyc na te rozdzielczosc -
wylacza mi sie monitor i wszystko wisi - ratuja dobiero trzy "swiete"
klawisze. Dzieje sie tak w Windows (zaznaczam ze jest to giera dosowa[jesli
ktos nie wie] bazuje na dos4gw)W dosie jak probuje uruchomic gierke to
wyskakuje exception przy dos4gw. Wiec nie wiem jak by wygladalo to pod
dosem. W zwiazku z tym pytanie czy rozwiaze ten problem -
programik -pamietam ze byly kiedys takie do programy w przypadku klopotow z
rozdzielczoscia - nie pamietam nazwy UV cos tam.
Ktos pomoze???

Johnny