Re: ZIP iOMEGA - problem

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 16:53:54 MET

> U mnie w pracy chodzi na B: bez zadnych problemow.

Przeciez nie napisalem, ze jako B: nie chodzi - ale nie widzi dyskietek z
"normalnie" ustawionego ZIPa (o czy pisal wlasciciel). Chodzi o to, zeby
dzialal normalnie (=czytal z innych ZIPow), a nie sam sobie...
Powodzenia w "przekladaniu" - ja 3 tyg. temu mialem tak u znajomego, ktoremu
kupilem CDRW Yamaha i bylo IDENTYCZNIE (dysk "niesformatowany" i to nie
jeden); wystarczylo troche kombinacji

Pozdrawiam
Jarek