Re: Przetaktować Procesor ; Wiatraki precz

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 11:43:26 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Ino po co płacić za 1.2 GHz i mieć 600 MHz? Trochę nieopłacalny biznes... :(
Wszystko wina "postępu" - u mnie w starym kompie jest jeszcze P133 (ale nie
wersja BOX - na nim pisze i133)- chodzi spokojnie tylko z radiatorem (i to
MAŁYM, a jest 100% obciązenia: SETI lub Distributed.net) - Coolera musiałem
włączyć, jak go puściłem na 166 - ale to był "głośny" cooler, więc procek
wrócił do 133 ;-)
Więc co to za przyjemność kupić procka nominalnego na 2GHz jak wymagałby
chłodzenia ciekłym azotem??? i133 też by z azotem na tyle poszedł...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|