Re: MIDI

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 11:31:07 MET

Marcin Lewandowski wrote:
> [ciach]
> >

> Hmm.. Brzmi ciekawie.. :-)
> Mogę się dowiedzić na czym to ma polegać?
> Moje klawisze mają wyjście i wejście MIDI na tzw. "piątkę".

Ale PCty nie mają "piątek": są "pietnastki" - do Joy'a...
Opisy złączy widziałem na: http://www.hardwarebook.net/
Jednak zgadza się ze stwierdzenie, że w kablach jest coś więcej:
Kiedyś SoundBlaster dawał takie kable (dostałem do każdej AWE32 i AWE64) -
kumpel chciał sobie kiedyś taki skopiować i stwierdził, że tak łatwo nie
będzie: z pomiarów wyszło, że kable zawierają, co zawierać powinny, czyli
transoptory (ale jakie???)...
Wkońcu zlitowałem się i mu podarowałem jeden ;-)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|