Re: Przetaktować Procesor ; Wiatraki precz

Autor: Dexter (dexter_at_astercity.net)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 13:25:53 MET

> Koresponduję z Radkiem Sokołem którego usiłuję przekonać że można mieć
> cichy komputer bez wiatraków, ale pomyślałem że może to być pożyteczne dla
> wszystkich.

Panowie po co sie klocic. Sa rozni ludzie, tacy co uwazaja ze skoro jest
dobrze tak jak jest to po co sie bawic. I sa tacy co sadza ze skoro jest
dobrze to moze byc jeszcze lepiej. Ja naleze do tej drugiej grupy ludzi
poniewaz bardzo lubie eksperymentowac. No coz juz taki jestem. Lecz Radek
nalezy do tej pierwszej grupy i wszelkie argumenty trafiaja jak kula w plot.
Radek poprostu nie ma tej zylki eksperymentatora i uwaza ze wszystkie
zabiegi sa zbedne skoro komputer chodzi tak czy siak. Nalezy uszanowac
decyzje innych ludzi i tyle. Rob Marian jak uwazasz ja jestem za !!!
Pozdro
Dexter