Re: Problem z dyskiem logicznym

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 11:22:24 MET

"Strażak" wrote:

> Mam problem z uruchomieniem Norton Disk Doctor na jednym z czterech dyskow l
> ogicznych. Mianowicie pojawia sie okno ze program nie moze sie uruchomic i z
> e moze to byc spowodowane zla konfiguracja.
> Co to moze byc?

a) Dysk mógł być utworzony/formatowany/modyfikowany przez PartitionMagic'a -
programy Symanteca strasznie go nie lubią ;-(
b) jakiś program zmodyfikował PartitionTable lub BootRecodr dla tego dysku -
(np. PartitionMagic, WinME) a masz za starą wersję NU, żeby to załapała.

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|