Re: Yamaha padla po szesciu miesiacach

Autor: ~~ Guybrush Threpwood ~~ (guybrush_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 20:25:53 MET DST

Ksiazke by mozna napisac o tych przekretach. Zapraszam do dzielenia sie
przykladami bo to poszerza wyobraznie ...

Powszechne jest sprzedawanie czego ze skopiowanym oprogramowaniem
(tak dostalem karte telewizyjna) ... Potem jak chcesz to zwrocic pytaja
Cie gdzie masz dysk z orginalnymi drajwerami i ze to nie jest ich plytka.

Kolejna sprawa to to, ze regula jest kompletny brak instrukcji od sprzetu w
jezyku polskim.

Użytkownik "Kaizen" <"nospam,kaizen"@poczta.fm> napisał w wiadomości
> Szymon wrote:
> [...]
>
> Podaj może nazwę tej firmy - żeby ktoś tam nie kupował przypadkiem.
> Gwarancja na Yamahę to min rok - na dzień dobry okradli Cię z pół roku
> gwarancji

nagrywarka