Re: Yamaha padla po szesciu miesiacach

Autor: ~~ Guybrush Threpwood ~~ (guybrush_at_interia.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 20:20:26 MET DST

Najlepszy pod wzgledem sprawnosci dzialania jest hyba serwis gwarancyjny
HP. Bez posrednictwa sklepu zawiozlem osobiscie i dostalem w ciagu 3 dni.

Z Plextorem bylo gorzej 121032a ... Po miesiacu przestal czytac niektore
plytki ale poniewaz plytki byly dosyc podejrzane puscilem to bokiem. Wkrotce
jednak polapalem sie, ze nie czyta dysku z ich wlasnymi sterownikami
(orginalny
tloczony dysk plextora ...) ... Zawiozlem do firmy i poprosilem o prosty
test
polegajacy na przegraniu plytki na HDD w innym napedzie tej samej firmy ...
Potem 21 dni gwarancyjnego czekania i przyjechalem do firmy ... Facet
nie mial nagrywarki ale zabral mnie do hurtowni gdzie walczyl dla mnie
o nowa jak lew ... Okazalo sie bowiem, ze w serwisie zgubili opis
uszkodzenia,
ich plytki czyta, a plytke Plextora moga wymienic ....Oczywiscie wymieniona
plytka tez pewnie by nie chodzila ale jak powiedziano w serwisie INTER-ES
(stracilismy tam chyba okolo godziny) z jedna plytka, ktora nie chce chodzic
nikt nie bedzie wymienial sprzetu. Ja im powiedzialem, ze musialbym spedzic
cala noc i przejzec setke plytek zeby wiedziec ktore chodza a ktore nie.
Firmowa nie chce wiec chyba jest cos nie tak. Ale argument nie zadzialal i
poszlismy
do ich szefostwa. Dopiero tu moj sprzedawca wynegocjowal dla mnie sprawny
sprzet (tzn. otrzymal ustne zapewnienie, ze jak da swoj w sklepie to
dostanie drugi).

Zauwazylem, ze im wieksza cena sprzetu tym bardziej ciezko cos uzyskac
... Moge Wam jednak z powodzeniem polecic firme ENDOR ... Stawali dla mnie
dwa razy na glowie, zeby wydebic nowa nagrywarke i nowy procesor ...
Kupilem u nich mnostwo sprzetu po umiarkowanej cenie i jesli to byl ich
sprzet to wyjatkowo raz pozwolono mi wymienic plyte na taka sama z innym
zlaczem ... Czegos takiego w zyciu nie widzialem i bylem gleboko zszokowany
bo skladalem wiele sprzetu z gieldowych podzespolow i w wiekszosci mam
przykre doswiadczenia ... A to gdzies gwarancji nie wydali (cale szczescie
ze zakapowalem w pore), a to ze rekojmia nie obejmuje nowych wentylatorow
(bo za mala cena), a to sprzedali mi dysk z 512 MB cachem wmawiajac mi
ze ma 2MB itd.

 Towar kupowac trzeba
przy swiadkach (z kolega) ... Prosic o dokladne wpisanie typu np. model
dysku a nie tylko pojemnosc bo roznia sie predkosciami, wersje plyty np.
Abit BE6 II v.2 (notorycznie sprzedawane sa Abity BE6 II v. 1.2 z
upgradowanym
po lamersku biosem) ... Rowniez przy swiadkach nalezy odbierac drogi
sprzet ... Jesli Ci odmowia podajac kretynskie wyjasnienie ... Zadac
wydania na pismie ... Z reguly odmowia rowniez na pismie, zeby nie
dawac materialu dowodowego .... Wtedy w ich obecnosci spisujesz
oswiadczenie swiadka, ze odmowiono i dlaczego odmowiono ...

Pozdrawiam i zycze odwagi w dochodzeniu racji.

-ja.

Użytkownik "Kaizen" <"nospam,kaizen"@poczta.fm> napisał w wiadomości
> Szymon wrote:
> [...]
>
> Podaj może nazwę tej firmy - żeby ktoś tam nie kupował przypadkiem.
> Gwarancja na Yamahę to min rok - na dzień dobry okradli Cię z pół roku
> gwarancji

nagrywarka