Re: abrakadabra

Autor: .kurt (kurdt_at_poland.com)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 23:49:00 MET DST

> [...]
> oczekiwania.
> Jeśli np. użytkownicy wybrani będą mieli wszyscy dostęp do tych samych
> danych (a nie w stylu-każdy user do innego katalogu), to można
> zastosować oprogramowanie tworzące wirtualny, zaszyfrowany dysk.
> Jeśli byłoby tak, że każdy user ma mieć uprawnienia do innego
> katalogu, to trzebaby szyfrować poszczególne katalogi. Odpowiednie
> narzędzia do tego już napisano.
> W ukrywanie folderów lepiej się nie baw, bo Polak potrafi i na pewno
> znajdzie się ktoś potrafiący (wcześniej, czy później).

Wlasnie o to chodzi, zeby kazdemu przydzielac foldery, do ktorych mialby
miec dostep, ale zeby ich nie szyfrowac... ...tylko, zeby ten progrma
tworzyl jakies skrypty (nie wiem jak to inaczej nazwac), takie zeby posz-
czegolne foldery przy probie otwarcia przez pewnych uzytkownikow
pytaly o haslo...

> Na początek zajrzyj na:
> http://tucows.icm.edu.pl

polski tucows strasznie wolny jest... ...kiedys na nim nie znalazlem tego,
co mnie interesowalo, bylo to trzy miechy temu...

> http://winfiles.cnet.com lub jeszcze http://download.cnet.com.

Jak znajde czas to poszukam, ale wlasnie o to chodzi, ze go nie mam...

.kurt