Re: problem z tragicznie niska predkoscia modemu...

Autor: Krystian J. (chrisjan_at_polbox.com)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 16:17:26 MET DST

Cze
Nie jestem do konca pewien bo osobiscie nie rozmawialem z tymi
"fachowcami",ale z tego co slyszalem to wlascie chyba stwierdzili ze niby
wszystko jest ok i pcm'ka jest przystosowana do modemow,ale brak jest
mozliwosci przelaczenia na osobna linie.Czyli co wychodzi na to ze mam
zgryzc zeby i placic ogromne pieniadze za 1kb/s????Przeciez to jest nie do
przyjecia.Chyba jest jakas mozliwosc zeby domagac sie tego ze skoro mam
zarejestrowany modem,place rachunki to zeby przelaczyli mnie tak zeby
wszystko chodzilo jak nalezy???
Zostaje jeszcze mozliwosc przelaczenia sie za SDI ale:
po pierwsze skoro nie ma mozliwosci zeby dzialal mi dobrze modem to co
bedzie z his'em?.a po drugie cena jest jak dla mnie ciut za duza.Poza tym
mieszkam w okolicach Nowego Sacza wiec zanim doczekalbym sie podlaczenia t
pewnie minely by wieki.
Kurcze czasami naprawde zal czlowiekowi d**e sciska ze zyjemy w kraju ktory
ktory technologicznie wciaz pozostaje 10 lat za Afryka....:((((

Pozdro
Jankiel