Re: problem z tragicznie niska predkoscia modemu...

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 18:05:29 MET DST

"Krystian J." <chrisjan_at_polbox.com> napisal:

>Cze
>Nie jestem do konca pewien bo osobiscie nie rozmawialem z tymi
>"fachowcami",ale z tego co slyszalem to wlascie chyba stwierdzili ze niby
>wszystko jest ok i pcm'ka jest przystosowana do modemow,ale brak jest
>mozliwosci przelaczenia na osobna linie.Czyli co wychodzi na to ze mam
>zgryzc zeby i placic ogromne pieniadze za 1kb/s????Przeciez to jest nie do
>przyjecia.Chyba jest jakas mozliwosc zeby domagac sie tego ze skoro mam
>zarejestrowany modem,place rachunki to zeby przelaczyli mnie tak zeby
>wszystko chodzilo jak nalezy???
> [...]

Nie jestem pewien, ale wydaje mi sie, ze przy SDI musieliby Ci zdjac
z peceemki. Z drugiej jednak strony rownie dobrze mogliby Co powiedziec,
ze nie ma mozliwosci technicznych.
A co do korzystania z internetu - to nie jest przymus
i jesli Ci nie odpowiadaja uslugi tepsy, mozesz z nich nie korzystac.
Taka to smutna dla niektorych prawda.

Andy