Re: problem z tragicznie niska predkoscia modemu...

Autor: J_at_S
Data: Sun 10 Sep 2000 - 11:28:40 MET DST

Cze
Użytkownik Krystian J. <chrisjan_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8peceh$br$1_at_news.tpi.pl...

<Ciach>
> pisma do tepsy,najpierw cos krecili ze to niemozliwe,potem stwierdzili to
> prawda ze jestem podlaczony przez PCM9takie cos do zwielokratniania
> abonentow na lini ale te ich pcm'y sa przystosowane do modemow i to nie
> rzutuje,az w koncu przyslali dwoch "fachowcow" ktorzy stwierdzili ze to
nie
> wina tepsy bo wszystko jest ok.
<Ciach>
No i juz sam sobie odpowiedziales. Wszystkiemu winne jest zwielokrotnienie
linii. Popros kogos z tepsy, to moze przepna cie na normalna pare drutow.
(chosiaz pewnie otrzymasz odpowiedz "Brak mozliwosci technicznych" :( )

> Z gory dziekuje
> Jankiel

Pozdrawiam
Jarek