Re: problem z tragicznie niska predkoscia modemu...

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 14:24:37 MET DST

"Krystian J." wrote:

> Cze
> Nie jestem do konca pewien bo osobiscie nie rozmawialem z tymi
> "fachowcami",ale z tego co slyszalem to wlascie chyba stwierdzili ze niby
> wszystko jest ok i pcm'ka jest przystosowana do modemow,

No jest. sam widzisz na ile. Dzieli pasmo na 4 i więcej jak 14.400 nie
wyciągniesz. Tyle, że modem działa.

> ale brak jest
> mozliwosci przelaczenia na osobna linie.

Łaź do nich i truj im głowę. Może będą mieli Ciebie tak dosyć, że
przełączą na osobną linię. ATSD mogłeś wcześniej zgłosić, że masz modem
to by u Ciebie nie założyli PCM.

> Czyli co wychodzi na to ze mam
> zgryzc zeby i placic ogromne pieniadze za 1kb/s????Przeciez to jest nie do
> przyjecia.Chyba jest jakas mozliwosc zeby domagac sie tego ze skoro mam
> zarejestrowany modem,place rachunki to zeby przelaczyli mnie tak zeby
> wszystko chodzilo jak nalezy???

Domagać się - nie. Prosić - tak. AFAIR TEPSA nie gwarantuje niczego
związanego z nią jako ISP. Jak nie będziesz mógł dodzwonić się do cioci
to możesz żądać.

> Zostaje jeszcze mozliwosc przelaczenia sie za SDI ale:
> po pierwsze skoro nie ma mozliwosci zeby dzialal mi dobrze modem to co
> bedzie z his'em?.a po drugie cena jest jak dla mnie ciut za duza.Poza tym
> mieszkam w okolicach Nowego Sacza wiec zanim doczekalbym sie podlaczenia t
> pewnie minely by wieki.

Dla HIS'a mogą Ciebie przepiąć na normalną linię.

> Kurcze czasami naprawde zal czlowiekowi d**e sciska ze zyjemy w kraju ktory
> ktory technologicznie wciaz pozostaje 10 lat za Afryka....:((((

Wybacz, ale pieprzysz. PCM nie jest jakimś polskim wynalazkiem. Możesz
go spotkać na wszystkich terenach gdzie szybko zwiększa się liczba
numerów. Życzę wycieczki do Kanady czy USA gdzie ISP w swoich ofertach
mają jeszcze modemy dostępowe 14.4. Mniej kompleksów.