Re: problem z tragicznie niska predkoscia modemu...

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 13:25:42 MET DST

On Sun, 10 Sep 2000 16:17:26 +0200, "Krystian J."
<chrisjan_at_polbox.com> wrote:

> Zostaje jeszcze mozliwosc przelaczenia sie za SDI ale:
> po pierwsze skoro nie ma mozliwosci zeby dzialal mi dobrze modem to co
> bedzie z his'em?.a po drugie cena jest jak dla mnie ciut za duza.Poza tym

Jeśli mają "brak możliwości technicznych" żeby Cię przełączyć na
osobną parę, to tym bardziej będą mieli "brak możliwości
technicznych", aby Ci podłączyć HISa, który musi wisieć na własnej
parze drutów. Po drodze nie ma prawa być żadnej PCMki, bo nie będzie
Ci to działać.

--
Pozdrawiam
  Bartek