Re: Wymienie kieszen Optimusa na Adaxa

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 11:50:00 MET DST

Użytkownik "Kaizen" <"nospam,kaizen"@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:39B8F52F.EC1522CF_at_poczta.fm...
> Najważniejsze, że Adax to jest standard. Optimus, to tak naprawdę różne
Muszę Cię zmartwić. Nie masz racji Optimus to standard.

> kieszenie, choć mechanicznie takie same. Kumpel sobie tak zjarał kieszeń
> (dobrze, że nie dysk) - gniazdka niby takie same, ale połączenia inne.

Też miałem jedną wadliwą w sklepie. Zjarała dwa twardziele bo jakiś żółtek
odwrotnie podłączył kabelki zasilające no i tam gdzie miało iść 5V poszło
12V :-(

> Jeżeli jednak kupujesz kieszeń, to ważniejsze jest, jakie są w
> komputerach z których chcesz przenosić dane - co z tego, że kupisz sobie
> cool kieszeń z coolerem jak wszyscy znajomi będą mieli inne?

To fakt. Kieszenie z coolerami bywają inne od Optimusowych.

--
Pozdrawiam
Paweł Paluszyński