Re: Wymienie kieszen Optimusa na Adaxa

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Fri 08 Sep 2000 - 16:18:23 MET DST

Marcin Tworek wrote:

> Czy moglby mi ktos opisac jakie sa zasadnicze roznice miedzy kieszeniami
> Adaxa i Optimusa? Mam dysk 6,1Gb i chce dokupic 10 Gb z kiszenia. Ktora
> kupic i dlaczego. Roznica cenowa nie gra roli, liczy sie zeby sprzet byl
> dobry.

Najważniejsze, że Adax to jest standard. Optimus, to tak naprawdę różne
kieszenie, choć mechanicznie takie same. Kumpel sobie tak zjarał kieszeń
(dobrze, że nie dysk) - gniazdka niby takie same, ale połączenia inne.
Jeżeli jednak kupujesz kieszeń, to ważniejsze jest, jakie są w
komputerach z których chcesz przenosić dane - co z tego, że kupisz sobie
cool kieszeń z coolerem jak wszyscy znajomi będą mieli inne?

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm