Re: ATX włącza się sam...

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 11:42:45 MET DST

Użytkownik "Marcin BACIK Koteras" <delphins_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:39B77210.15281372_at_poczta.onet.pl...

> Ale jakie ustawienia? Ja nie lubię grzebać w Biosie i wielu jego funkcji
> po prostu nie znam, czy możesz to trochę rozjaśnić, co mam zmienić?

Zmienić włączanie się. Nie wiem jaki masz BIOS. U mnie w Awardzie w sekcji
INTEGRATED PERIPHEALS jest RTC Alarm Controller gdzie ustawia się dzień
godzinę i minutę włączenia. Wystarczy przełączyć na Disabled i wszystko
spoko. U Ciebie będzie jednak trochę inaczej ponieważ masz powtarzanie co
godzinę więc ustawienia w BIOSie też mogą być inne niż u mnie.

> Bo nie ma chyba funkcji "włączaj się sam", czy może jest? (teraz nie mam
> dostępu do tego komputera)

Jest taka funkcja.

--
Pozdrawiam