Re: Wymienie kieszen Optimusa na Adaxa

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 11 Sep 2000 - 13:53:15 MET DST

On Sun, 10 Sep 2000 11:50:00 +0200, "Paweł Paluszyński"
<pawel.paluszynski_at_inetia.pl> wrote:

>Muszę Cię zmartwić. Nie masz racji Optimus to standard.

Zależy co rozumiesz przez standard.
Jeśli we Wrocku ja kupię sobie kieszeń optimusowską w jednym sklepie,
a kumpel w drugim, to nie mam żadnej pewności, że będą do siebie
pasować.
Jeśli we Wrocku ja kupię kieszeń adaxa, a kumpel na drugim końcu
polski, to mam 100% pewności, że będą do siebie pasować.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków