Re: HDD IBM 5400RPM a 7200RPM

Autor: Paweł Paluszyński (pawel.paluszynski_at_inetia.pl)
Data: Sun 10 Sep 2000 - 10:51:36 MET DST

Użytkownik "MiG" <migonweb_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> systemie
> systemu.
>
> A tutaj to sie z toba wcale ale to wcale nie zgadzam najwezszym gardlem
> systemu jet Ram!!!!
Bzdury piszesz. Najwęższym gardłem jest ram jak ktoś ma 32MB, no może 64.
Ale jak ktoś ma 96 lub 128 MB RAM-u to przyrost prędkości pod dołożeniu
kolejnych 128 MB będzie żaden (no może 0,5-1 %). Natomiast w przypadku
szybkiego dysku uruchamianie programów a przede wszystkim gier które coraz
więcej wczytują przy uruchamianiu jest duuuuużo duuużo szybsze. Wiem to bo
mam dwa kompy jeden ma Seagate Barracuda 7.200 RPM udma 66 a drugi to
Quantum Fireball CR, też szybki, ale różnica w pracy widoczna jest gołym
okiem.

--
Pozdrawiam
Paweł Paluszyński